2015. augusztus 14., péntek

A kezdetek - avagy egy gyors szösszenet a megnyitás után

Sziasztok! Egy ideje tervezek blogírást, visszamenőlegesen is megírok majd pár cikket, valamint ezt követő főbb alkalmaimról is igyekszem alkotni valamit. Egyelőre csak legutóbbi UL-pergetésemet jegyzem be. Fogadjátok szeretettel. :)



    Mohácstól nem messze élek egy faluban. A munkám is ideköt, s a Duna is. El sem tudnám képzelni nélküle az életem, gondolom nagyon sokan így vannak vele.

    Van egy kedvelt kis sekély pályám, amelyet csak rövid dobálózás ürügyén szoktam látogatni, oda ugrottam le a minap is. Fentről haladtam lefelé, a pálya NAGYON sekély, sokáig be lehet gázolni csizmában is, és sok helyen hajításnyira sincs mélyebb víz, mint fél méter. Apró körforgóval kezdtem, sikerült fognom egy apró kis jászt.


   Tovább sétálva két apró balin és egy hasonszőrű jaszkó vendégeskedett még ideiglenesen a horgomon, de nem készült róluk kép. A szürkület elején érkeztem már le. Sötétedéskor feltettem egy sárgás színárnyalatú Kenart huntert, és a sebes sodrásban szinte megállítva, finoman húztam be... bumm... fura védekezés... karika! Nofene. Mivel épp beszélgettem egy idős úrral, visszaengedés pillanatában eszméltem csak, hogy hú, azért ezt mégiscsak le kellett volna kapni! Talán sosem fogok újra...
De nem így lett. Következő két dobásnál 1-1 koppintás volt, melyek nem akadtak, de jó magyar révén tudta, hogy három az igazság, addigra csak felragadt a kis hármashorogra. Kellemesen védekezett könnyű botomon. Kiemelés után gyorsan lőttem egy képet - sajnos egy 10 ezer forintos kompakt gépre futotta, így a képek minősége sok helyen nem lesz az igazi, ezúttal is elnézést kérek érte - majd visszaengedtem őt is.



   Volt még elég sok koppintás, két karikát tudtam még megfogni, valamint elment egy szebb, kilósforma jászom.

    Beesteledett. Már sötét volt, visszafelé vettem az irányt, de egy helyen még megálltam, ahol volt egy kis gödör, s viszonylag mélyebb víz álldogált benne. Néhány dobást követően leverte egy 70-80 deka körüli balin a házi wobblerem.



   Dobáltam még kicsit, de már nem volt érdeklődő, a rablások hangjai is elcsitultak, hazaindultam hát a szúnyogirtó autó okozta misztikus ködben.




Megesett: 2015.08.12                                 Írta: Schmidt Bence

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése